Sunday, April 10, 2011

At rejse er at leve! // To Travel is to live!


Jeg har for nogle uger siden været på .. bogstavelig talt .. mit livs eventyr! Jeg har i år holdt en slapper fra studiet (eller nærmere sabbatår), arbejdet en masse og tjent nogle mønter så jeg kan få lov til at opleve lidt af verden. Det endte så med at jeg på en måned oplevede både Dubai, Nepal og Malaysia! 
Åh, hvor var det dog en ekstraordinar, overdrevet fed tur. 


Ved ikke om I også har det på samme måde - Men jeg føler når man rejser eksotiske steder, så klistrer oplevelserne sig bare fast i nethinden for evig og altid! 


Jeg må ærligt sige at H.C. Andersens citat "At rejse er at leve" virkelig er sandt!For det handler jo ikke bare om at man nu er turist i et åh så fremmed land. Der lægger så meget så meget i det!

Det har jeg tænkt mig at forklare nærmere i de fremtidlige indlæg, hvor jeg sætter nogle billeder op fra rejsen og laver en lille personlig beskrivels til jer om de forskellige steder, så stay tuned! ;)


_______




I have a few weeks ago been on .. literally .. my life's adventure! I have taken a break from studying (or, more exact sabbatical year), worked a lot and earned a few coins so I can get to experience some of the world. It ended up experiencing Dubai, Nepal and Malaysia!
and WOW, such a huge experience!


 I must honestly say that Hans Christian Andersen's quote "To travel is to live" really is true!
Because it  not only the fact the you are in a oh-so-strange country, that is interesting - There is so much so much more to it!


This I intend to explain in more detail in the future posts where I put some images up from the journey and give you description about the different places, so stay tuned! ;)

No comments: