Saturday, April 16, 2011

My cozy saturday





























Jeg har lavet kage idag. Prøver at komme med et navn, men egentlig er denne navnløs... Aha! Nu har jeg det. Lad os kalde det, den famøse navnløse overlækre kage! Og faktisk også meget nem at lave. 


På vej hjem fra arbejde fik jeg købt lagkagebunde, karolines piskefløde, pyntet det med chokoladeglasur og valnødder og .. voila! 
Nu sidder jeg og skal se Inception .. igen. Men må ærligt talt indrømme den er over det normale god! Anbefales stærkt! God aften alle sammen, i hvert fald dem der bor i Danmark! Alle i andre, god dag! :)
________________
I made ​​cake today. Trying to come up with a name, but really this one is nameless ... AhaNow I got it. Let's call it the is the infamous nameless over-delicious cake! And actually very easy to make.
On my way home from work I bought pie plateswhipped cream,decorated it with chocolate icing and walnuts and .. voila!


Now I sit and watch Inception .. again. I must frankly admit it is a really good movie! Highly recommended! Hope you'll have a good evening everybody, at least those who live in Denmark! All you the others, good day! :)

1 comment:

LauraFromm said...

Mums! Lyder som en hyggelig chill dag. Jeg må prøve at lave den famøse navnløse overlækre kage en dag! - og få set Inception igen, utrolig underdrevet film!