Friday, April 8, 2011

Hey There





Jeg har i længere tid gået grublet og tænkt på at oprette en blog. Et lille hjørne hvor jeg kan skrive frit fra leveren og hjertet. Men så er der millioner af andre ting at tage sig af, at man næsten glemmer ideen om at oprette et! 
Men men men! Nu har jeg egentlig sat mig og registeret mig i denne blogverden, også må vi se hvad det fører til! Hmm i første omgang har jeg tænkt at det  bare skal hovedsageligt handle om livsstil, spirituelitet og min passion for fotografi. Dette er i første omgang kun for sjov og for lystens skyld, også må vi se hvor længe den holder. Håber i hvert fald at det bliver en længere rejse og håber da også at i har lysten til at følge med mig på denne blogrejse. :D
xoxo
Ava


I have in a long time been thinking of creating a blog. A little corner where I can write freely from the liver and heart.  Certainly hope that it will be a long journey and hope also that you will like to go with me on this blogging journey. :D
xoxo
Ava

No comments: